dinsdag 18 juni 2013

Het magische getal 40


Dat was het dan; het magische getal veertig is bereikt. Hoera, geen dagelijkse spam meer over kuddegedoe! Nee, ik zal jullie niet meer lastig vallen. Voorlopig.

Bijna 16.000 woorden zijn vanuit mijn hoofd op papier gekomen. Dat vergde veel energie en inspiratie, maar vooral ook steun. Steun die ik van jullie heb gekregen. Leuke en prikkelende reacties, complimenten, trouwe volgers en tips. Door jullie kreeg ik steeds meer inspiratie en werd het bloggen voor mij een echt feestje. Dankjewel daarvoor!

Het was al mijn moeite en energie zeker waard. Ik heb er ontzettend veel plezier aan beleefd en ben erachter gekomen dat schrijven iets is waar ik meer mee kan en wil in de toekomst. En dat is dan ook de reden dat ik hiermee door wil gaan. Het is niet iets wat ik zomaar 'weggooi', wegstop, alsof het er nooit is geweest.

Jullie zullen dus zeker nog van me horen! Ik zie jullie graag terug op mijn blog. En voor nu, kijk gerust nog even rond. :) 

Liefs,

Iris


Als je hier nu toch bent, like en/of volg mijn blog even met je Facebookaccount! Rechtsboven onder de foto (op mobiel moet je even internetversie weergeven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten