zondag 2 juni 2013

De slechtste na-aap items #3 dip dye hair


Er was eens een meisje met flinke uitgroei. Uitgroei, tot over de helft van haar haren. Ze had geen geld om haar haar te verven. Geen hoofd, om haar haar tot zo kort af te knippen. Dus ze besloot een trend te zetten: de dip dye.

Deze kruidige haardip kan in elke kleur: roze, paars, groen, eendeneigrijs en pikachugeel. Het kan in elkaar overlopen of een complete tweedeling in je haar creëren. Anyways, het schijnt mooi te zijn. Zoals uitgroei een jaar geleden nog not done was, is het nu een symbool van Cosmopolitan-lezers. Fringe bikini’s en dip dye haren.  

Ik ben niet de meest fanatieke trendvolger. Ik lees zeg maar een kwart van de Cosmopolitan en gooi Doutzen en haar gang in de prullenbak. Een tijdje geleden dacht ik dus nog dat het gewoon een beetje heel erge uitgroei was. Maar nee, het is dip dye. Ombre. Opzettelijke uitgroei.

Toch moet ik zeggen dat het went. Hoe meer mensen ik ermee rond zie lopen, hoe meer ik het ga waarderen. Hoe meer inspiratie ik krijg van al die spannende kleuren. En hoe liever ik het zelf ook wel zou willen.

... Maar dan zeg maar niet.



Als je hier nu toch bent, like en/of volg mijn blog even met je Facebookaccount! Rechtsboven onder de foto (op mobiel moet je even internetversie weergeven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten