zondag 16 juni 2013

Guilty pleasure: Geordie Shore

 
                                    

Iedereen heeft zo wel iets wat ze leuk vinden of graag doen, maar niet tegen anderen durven te vertellen. Stiekem een traantje wegpinken bij Goede Tijden Slechte Tijden of als volwassen man helemaal geïsoleerd genieten van een spelletje op spele.nl. Waar ik alletwee geen ervaring mee heb overigens; ik heb een ontzettende hekel aan GTST en de vele uren die ik achter de computer spendeer, zijn gewijd aan school.

Pulling birds
Toch heb ik ook een guilty pleasure waar ik misschien niet super trots op ben... 
Ik kijk graag Geordie Shore. En ik moet toegeven dat ik wel eens in een gesprek heb gezegd dat ik dat programma 'maar onzin vond', puur om me niet te hoeven verantwoorden waarom ik dit programma géén onzin vond. Maar serieus. Ik vind het gewoon hilarisch om te zien hoe Gary en zijn maatjes elke keer weer op stap gaan met het doel: 'pulling birds and banging them'. En Holy die trots is op haar cup FF, maar ondertussen haar rugpijn wegdrinkt met wodka.

Charlotte
Tja, en als we één iemand niet mogen vergeten, is het Charlotte wel. Charlotte, die volgens mij helemaal niet zo dom is. Hoe kun je anders zulke briljante metaforen verzinnen?
Charlotte, altijd in strijd met haar voorliefde voor Gary. Bazelend over dat zij en Gary twee otters zijn op dezelfde boomstam, maar dat ze nooit in staat zijn om samen een hol te bouwen. Nee, die twee zijn alleen maar in staat tot 'banging'. En als het feestje voorbij is, zegt Gary vrolijk dat hij de komende dagen gewoon weer andere birds gaat pullen. Dat vindt Charlotte niet zo leuk.

Chlamydia?!
Het beste moment vind ik nog wel dat Sophie het wel een goed idee vond om tijdens de daad 'Chlamydia' te kreunen. Oh no she didn't... Als ik die kerel was, was ik het bed uit gesprongen en weggerend. Maar goed, misschien had dat ook wel niet zo veel nut meer. Maar weet je hoe hij reageerde? 'Oh yeaaah..'  Serieus, wat dacht hij?! Oh yeah, give it to me?

Eigenlijk hoeven we ons helemaal niet te schamen voor onze guilty pleasures. Er zijn genoeg mensen die er ook een hebben, misschien wel dezelfde als jij.. Typisch gevalletje van de zwijgspiraal: we durven er niet voor uit te komen omdat we bang zijn om uit de boot te vallen. Slaat nergens op toch?


Als je hier nu toch bent, like en/of volg mijn blog even met je Facebookaccount! Rechtsboven onder de foto (op mobiel moet je even internetversie weergeven).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten