woensdag 22 mei 2013

Mercedes-Benz: It's never been part of the crowd



How do you stand out when everybody's trying to?

Een goede vraag, die Mercedes beantwoordt in haar commercial.
Namelijk: It's never been part of the crowd. Tja, lijkt me logisch als je een auto bent. We kunnen er dus niet echt iets van leren.

Echter Mercedes brengt een belangrijk punt naar voren. Zoveel mensen proberen anders te zijn. Zoveel mensen proberen vernieuwend te zijn en er anders uit te zien, wat hen ook weer onderdeel maakt van een nieuwe kudde.

Natuurlijk zijn er mensen die zich meer onderscheiden dan anderen.
Mensen kiezen er bewust of onbewust voor om op een bepaalde manier te zijn zoals ze zijn. Onder invloed van anderen en hun omgeving zullen zij hun identiteit vormen.

Een identiteit die per definitie altijd uniek is, maar ook altijd vergelijkbaar is met anderen en onder invloed is van anderen.


Als je hier nu toch bent, like en/of volg mijn blog even met je Facebookaccount! Rechtsboven onder de foto (op mobiel moet je even internetversie weergeven).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten