vrijdag 10 mei 2013

De billen van Jan Kooijman











Jankooijmanfan.hyves.nl
Wanneer ik Jan Kooijman in Google invoer, krijg ik de suggesties 'Jan Kooijman billen' of 'Jan Kooijman shirtless' en puilt het uit van de Jan-Kooijman-fan Hyves. En dat is nu precies wat ik bedoel. Oké, ik zal niet zeggen dat hij niet knap is. Of mooi. Of aantrekkelijk. Maar vanwaar die extreme interesse voor Jan Kooijman? Cover na cover, programma na programma: we zien hem overal. Blijft deze man dan keer op keer interessant voor de meute?

Nu nog wel. Tenminste, hoever ik het weet. De meisjes op Hyves zeggen de billen van Jan Kooijman te willen en de media zorgen ervoor. En al snel zie je dat geen enkele zender, geen enkel tijdschrift wil achterblijven. Tja, want Jan Kooijman zie je tegenwoordig overal. Dus zullen wij hem ook maar even bellen.

En dan komen de hipsters
Toch zul je zien dat ook aan deze hype een einde komt. Hipster na hipster klaagt over de Jan Kooijman hype en de media willen onderhand ook iets ander dan Meneer Hipsterkapsel. Wat uiteindelijk iedereen een hipster maakt: we willen allemaal iets anders dan die grote massa. We onderscheiden ons van de mainstream en hebben een unieke mening... Nee, get real. Ondertussen starten we gewoon weer een nieuwe massa.


Wat zeggen jullie ervan? Jan Kooijman een blijvertje of mag hij wel eens verbannen worden van tv?



Als je hier nu toch bent, like en/of volg mijn blog even met je Facebookaccount! Rechtsboven onder de foto (op mobiel moet je even internetversie weergeven).

2 opmerkingen: